Želite imati ravan stomak? Radite ovu vježbu samo par minuta dnevno!

0
1962

Debljina nije dobra za naše zdravlje. Zato trebate regulisati sviju tjelesnu težinu prvenstveno iz zdravstvenihrazloga. Debljina dovodi do srčanih oboljenja, moždanog i srčanog udara. Debele osobeimaju veći rizik da obole od tih bolesti i to prije svoje 30.godine.

Morate znati da vam ne vrijedi kupovati razne proizvode koje reklamiraju. Ključ za mršanje su zdrava prehrana i fizička aktivnost.

Ne možete očekivati da mršate ako ne promijenite prehrambene navike i ako se ne krećete. Od toga nema ništa.

Samo jedite zdravu hranu, pijte vodu, prirodne sokove, a izbacite brzu hranu, izbacite unos velikih količina masti, soli, pa i neprirodnih pića koja su puna boja i štenih dodataka.

Nemojte se izgladnjavatii ne preskačite obroke, posebno ne doručak. Tako možete povećati rizik od nastankadijabetesa. Osim toga, mnogi žele da oblikuju svoje tijelo, a da bi ste to postigli morate raditi vježbe. Radite vježbe kao što su trbušnjaci, čučnjevi, vježbe istezanja. Vježbe trebate raditi pravilno i postepeno, ne preforsirati se odmah, nego postepeno povećavati broj vježbi.

U nastavku pogledajte neke vježbe kako se rade:

IZVORatraktiva.in
PODIJELI

NEMA KOMENTARA

OSTAVITI ODGOVOR