Savjeti tokom kupovine polovnih vozila: Na šta treba obratiti posebnu pažnju?

0
6376

Kupovina polovnog vozila je uvijek lutrija, pa mogućnost greške pokušajte svesti na najmanju moguću mjeru. Ovo su znakovi na koje treba obratiti pažnju…

Malo ko danas može sebi priuštiti bilo kakav novi automobil pa trgovina polovnjacima cvjeta. Neki se rješavaju svojih korištenih i kupuju nešto drugo, takođe polovno, veće ili manje u zavisnosti od potreba, česte su i zamjene, a i mladi vozači silom naših domaćih prilika sjedaju u svoj prvi automobil, naravno polovan. U moru ponude svih vrsta automobila što od domaćih vlasnika, što iz uvoza iz zemalja EU, ako i vi kupujete korišteno vozilo, najbitnije je prije same kupovine pažljivo provjeriti ponudu na tržištu i upoznati se s cijenama, piše Jutarnji.hr. Pritom, ako je cijena viša od prosjeka to bi mogao da bude dobar znak da je riječ o urednom automobilu (a još se možete i cjenkati), dok nerealno niske cijene od privatnih ponuđača s dodacima “hitno, odlazim u inostranstvo, akcija do Božića” i slično u principu znači da automobil treba bolje pregledati.

Potrebe i prioritete prije kupovine morate jasno definisati. Ako vam treba manji automobil, tražite manji, bez obzira na to što neka sjajna, na primjer Alfa 166 2.5 V6 košta kao i Fiat Punto 1.2 istog godišta, ne zaboravite da su održavanje, potrošnja i godišnja davanja za taj automobil znatno veća, a i ne treba vam veći auto u startu. Najbitnije odrednice kod potrage su uvijek iste za većinu kupaca: kilometraža, pitanje da li je auto bio razbijan pa popravljan i je li vozilo bilo ukradeno. Ako se stanje automobila prema izgledu i detaljima te papirima ne podudara s pričom, jednostavno krenite dalje u potragu.

Kada pronađete automobil koji vam je privukao pažnju obratite pažnju na ove znakove koji ukazuju na moguće muljanje prodavača.

1. Probna vožnja

Nikada, ali NIKADA nemojte kupiti polovni automobil koji niste provozali. Vuče li u stranu? Ubrzava li ravnomjerno? Drži li pravac pri kočenju? Lupka li na neravninama? Ako se imalo razumijete u problematiku odmah ćete znati što je posrijedi, a ako ste laik, odvezite auto stručnjaku da ga pogleda. Uvijek je najbolje ići u ovlašteni ili specijalizovani servis. Kad ustanovite šta sve treba mijenjati, izračunajte koliko to košta i čuvajte tu misao za cjenkanje kasnije. Odvezite se do stanice za tehnički pregled. Naime, tamo uz nešto malo para možete saznati koliko je kilometara auto imao na svakom pojedinom tehničkom pregledu od 2006. godine.

Nađete li nepravilnost, okrenite se i dajte petama vjetra. Po ovom pitanju, u slabijem su položaju auti uz uvoza jer je nemoguće provjeriti njihovu stvarnu kilometražu šta god vam rekli ili priložili prodavači.

2. Svježe lakirani automobili, da ili ne?

Svakako je bolje kupiti automobil s originalnom bojom, čak iako je oštećena od parkiranja ili manjih udubljenja, nego kupiti svježe lakiran automobil. Jer auto je sjajan i oku ugodan ali ko zna šta skriva svjež lak, ponekad je lakiran zbog sudara, a ponekad čak i krije rđu. Ovdje je bitno da obratite pažnju na sva stakla jesu li iz iste godine i istog proizvođača, ako nisu, to je znak da su mijenjana, a automobil bio razbijen.

1
2
3